wtorek, 19 lutego 2013

Jak wyleczyłam trądzik

Latami zmagałam się z tym paskudztwem! W końcu znalazłam sposób, który na mnie podziałał z efektem doskonałym i bez nawrotu. Podziałało jak cud. Nie mam pojęcia dlaczego akurat w takim zestawie kuracja jest skuteczna.
Nie chce wyjść na kogoś kto to wszystkim poleca. Zaznaczam, że kuracja podziałała na moją cerę rewelacyjnie. Nie chce dawać jakichkolwiek gwarancji, że w przypadku każdego trądziku podziała.



Co brałam?
Brałam przez 2 tygodnie codziennie 2 tabletki sylimarolu (nie jest to reklama tego ziołowego specyfiku) w połączeniu z dużą dawką dobrej jakości tranu 1000 mg. Około 5-7 kapsułek i popijałam to 100% sokiem jabłkowym wymieszanym z citroseptem, którego dodawałam tak jak zalecone jest w ulotce.
Po dwóch tygodniach robiłam tygodniową przerwę i znów ponawiałam kurację.



1 komentarz:

  1. Fajnie, że dzielisz się z innymi takimi patentami, w końcu wszyscy ludzie wszystko więdzą :)))
    Pozdrawiam,
    Olinka - Smakowy Raj

    OdpowiedzUsuń